نوشته شده توسط : dellaram


بازار چینی های کیش در واقع دارای دو شعبه در این جزیره می باشد و آنچه که باعث جلب توجه گردشگران تور کیش آبان 94 می شود فروشندگان این بازارچه هستد همگی چینی می باشند. این بازارچه دارای دو شعبه در جزیره کیش می باشد , اولین شعبه آن در نزدکی بازار مروارید قرار دارد که خیلی بزرگ نمی باشد و اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده است و شعبه دوم آن در طبقه دوم بازار پانیذ واقع شده است. تمام کالاهایی که در این بازار به فروش می رسد به طور مستقیم از چین وارد شده است و این بازار برای آن دسته از مسافران تور کیش مهر 94 که می خواهند خریدی ارزان داشته باشند بسیار مناسب است. البته لازم به ذکر است که کالا و اجناس این بازار چینی علی رغم تنوع و قیمت ارزانی که دارند از کیفیت پایینی برخوردار می باشند. کالاهای که در این بازار به فروش می رسد عبارتند از: کیف , کفش , پوشاک و... .

تور کیش بازار چینی ها

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار چینی های کیش , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید درجه یک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور کیش مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون کیش در زمینی به مساحت 4300 مترمربع ساخته شده است و دارای دو طبقه و 100 غرفه می باشد. علاوه بر این یک طبقه از این مرکز خرید به یک فود کورت اختصاص دارد که رستوران آن دارای فضایی زیبا و دلپذیر می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی دو مجتمع مسکونی زیبا و بزرگ به نام های مجتمع دامون ساحلی و دامون کیش ایر قرار گرفته است. گردشگران تور کیش آبان 94 پس از خرید از این مرکز خرید می توانند به فود کورت آن بروند و در کمال آرامش غذای لذیذ مورد نظر خود را نوش جان کنند.

تور کیش مرکز خرید دامون

 

 

تور کیش مرکز خرید دامون

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید دامون کیش , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید درجه یک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور کیش بازار زیتون

بازار زیتون کیش یک بازار خاص و منحصر به فرد در جزیره می باشد که متشکل از چند نیم طبقه است. آنچه که بازار زیتون را ا ز دیگر بازارها متمایز می کند تکرار زاویه ها در نماهای بازار آن است و معماری داخلی آن زیلبایی این بازار را دوچندان کرده است. بازار زیتون کیش متشکل از دو طبقه , 96 غرفه تجاری و 12 غرفه اداری می باشد. در این غرفه انواع مختلف کیف و کفش , پوشاک , لوازم خانگی , اسباب بازی و... به فروش می رسد.

تور کیش بازار زیتون

مسافران عزیز تور کیش شهریور 94 می توانند با رفتن به این بازار تمامیی آنچه را که می خواهند تهیه نمایندو از خرید خود لذت ببرند. در این بازار رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد که خریداران عزیز می توانند برای رفع خستگی خود و نوش جان کردن غذا به این رستوران یا کافی شاپ بروند. قیمت کالاها در این بازار بسیار مناسب است و این باعث افزایش قدرت خرید و مسافران عزیز تور کیش شهریور 94 و خریداران شده است و آن ها را با انتخاب های متعددی روبرو می سازد. بازار زیتون کیش در نزدیک هتل پارسیان , هایپر مارکت کیش و مرکز خرید پانیذ واقع شده است. ساعت کاری این بازار از ساعت 10 الی 13 بعدازظهر و 16 الی 10 شب می باشد.

 

 

 

 

تور کیش بازار مروارید

بازار مروارید از بزرگترین بازارهای کیش می باشد که در شهرک صدف واقع شده است. این بازار الهام گرفته از بناهای دوره هخامنشی می باشد که با هنر معماری ایران باستان توسط معماران چیره دست ایرانی ساخته شده است. خوب است مسافران تور کیش مرداد 94 بدانند که این بازار دارای هشت درب ورودی و هشت بازارچه به نام های تیسفون , بیستون , پاسارگاد , پارس , ایران , آپادانا , پرسپولیس , آریا می باشد.

تور کیش بازار مروارید

 

تور کیش بازار مروارید

این بازارچه ها در یک تالار مرکزی که با هنرهای , گچ بری , سنگ کاری و آبنمای زیبا و... تزئین شده است به یکدیگر می پیوندند. همچنین این بازار متشکل از 208 غرفه می باشد که در زمینه کیف , کفش , لوازم آشپزخانه , مواد غذایی , لوازم ارایشی بهداشتی و.... مشغول به فعالیت هستند. مسافران تور کیش مرداد 94  در بازار مروارید کیش هر آنچه را که می خواهند می توانند تهیه نمایند و از خرید خود لذت ببرند.

تور کیش بازار مروارید

 

 

 

 

تور کیش بازار پارس خلیج

بازار پارس خلیج متشکل از یک طبقه و 150 غرفه است. این بازار در سال 1370 افتتاح شد و در شمال غربی جزیره زیبای کیش که یک منطقه مسکونی و بومی می باشد قرار گرفته است. این بازار دارای بافت و معماری ایرانی است و در زمینی به مساحت 12271 مترمربع ساخته شده است. غرفه های این بازار در زمینه های پوشاک , لوازم آرایشی و بهداشتی , کیف و کفش , موبایل , مواد غذایی و... مشغول فعالیت می باشند. شاید برای مسافران تور کیش شهریور 94 جالب باشد که بدانند این بازار بلافاصله بعد از این که جزیره کیش را به عنوان یک منطقه آزاد معرفی کردند ساخته شد. به همین دلیل بافت این منطقه از جزیره با بافت مناطق توریستی آن تفاوت دارد. بازار پارس خلیج به اسکله میر مهنا , بازار عربها و ساحل پارک نزدیک است و دارای دو رستوران می باشد. آنچه که باعث جلب نظر مسافران تور کیش شهریور 94 می شود قیمت های مناسب این بازار و متنوع بودن کالاهای آن می باشد.

تور کیش بازار پارس خلیج

 

 

 

تور کیش مرکز خرید پدیده

مرکز خرید پدیده کیش از بهترین و کامل ترین مراکز خرید کیش می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز قرار گرفته است. مرکز خرید پدیده شاندیز 110 روزه و با یک معماری زیبا و هنرمندانه ایرانی ساخته شده است. این مرکز خرید بسیار بزرگ است و متشکل از قسمت های مختلفی مانند غرفه های فروش اجناس , رستوران , کافی شاپ می باشد. همچنین موسیقی زنده و قرعه کشی و اهداء جوایز نیز در این مرکز خرید برگزار می شود. غرفه های این مرکز خرید خرید مشغول به فروش انواع کیف , کفش , پوشاک , لوازم خانه , لوازم آرایشی و بهداشتی , مواد غذایی و... می باشند. مسافران تور کیش مهر 94 می توانند هر آنچه را که می خواهند در این مرکز خرید تهیه نمایند.

تور کیش مرکز خرید پدیده

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید درجه یک کیش , مراکز خرید معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram


خانه اعیانی کیش از زیر مجموعه های شهر باستانی حریره این جزیره می باشد که  یادآور چند خانه قدیمی است که صاحب آن ها خانوارهایی از فلات ایران , کاشان و یزد بوده اند. این منطقه با اینکه کمتر مورد توجه گردشگران تور کیش مهر 94 قرار می گیرد اما بهتر است بدانند که این خانه نمونه ای از مسکن جمعی قدیمی در حاشیه خلیج همیشه فارس محسوب می شود. این خانه وسعت زیادی دارد و کاشی های ستاره شکل آن نشان از زمان ایلخانان دارد که برای ساخت تخت سلیمان و سلطانیه از این کاشی ها استفاده شده است. لازم به ذکر است که این کاشی ها قطعا به جزیره کیش وارد شده است پس این عمارت متعلق به یکی ثروتمندان جزیره کیش بوده است.

 

 

تور کیش کشتی داما

کشتی داما یک کشتی باربری سنگالی بوده که در سال 1384 در قسمت جنوب شرقی آب های نیلگون خلیج فارس غرق شد. گفته می شود که علت غرق شدن آن آب گرفتگی موتورخانه کشتی بوده است که اعلام وضعیت بحرانی شد اما درخواست کمک نکردند و صبح روز بعد به دلایل نامشخصی کشتی غرق شد. اما طی تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که کشتی 10 سال جوانتر از زمانی است که ساخته شده زیرا در مدارک آن دست برده شده بود, به همین دلیل بیمه کشتی و باری که داخل آن بوده مانند سینک آشپزخانه , سرامیک و... پرداخت نشده. در نهایت این کشتی غرق شده با اینکه مدت زمان کوتاهی است که در دل دریا جای گرفته است اما زیستگاه بسیاری از جانوران آبزی و محل مناسب و جدید برای غواصی گردشگران تور کیش شهریور 94 شده است. کشتی داما کیش در فاصله 4 مایلی از جزیره قرار گرفته و به پهلوی راست خود خوابیده است و غواصی در این منطقه نیاز به مهارت خاصی ندارد. گردشگران عزیز تور کیش شهریور 94 کافی است که برای ورود به بدنه کشتی از پنجره کابین فرمانده داخل شوند و از راهرویی که پشت کابین قرار دارد به سمت آشپزخانه و خوابگاه بروند. علاوه بر این پروانه کشتی در عمق 30 متری دریا قرار دارد که جای مناسبی برای عکس گرفتن است. از جانوران آبزی این منطقه می توان به باراکودا , خفاش ماهی ها , سرخو و... اشاره کرد.

 

 

 

 

 

تور کیش کشتی داما

 

 

 

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیز تور کیش مهر 94 می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور کیش شهریور 94 می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران می شود. همچنین گردشگران تور کیش شهریور 94 از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , گردشگری های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

تور کیش هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش به لحاظ قیمت بسیار مناسب است و به همین جهت مورد توجه مسافران تور کیش شهریور 94قرار گرفته است. خوب است بدانید که نام سابق این هتل آرامش بوده است. علاوه بر این هتل قاصدک کیش برای مسافران خارجی که به قصد تمدید ویزا به جزیره زیبای کیش سفر کرده اند نیز مناسب می باشد. این هتل در واقع یک مهمان پذیر است اما دارای اتاق های بسیار تمیزی می باشد و مهمانان عزیز با خیالی آسوده می توانند در این هتل اقامت کنند. برای مسافران تور کیش مرداد 94که می خواهند در اتاق های 4 و 5 تخته با قیمت مناسب اقامت داشته باشند هتل قاصدک می تواند انتخاب خوبی برای آن ها باشد.

تور کیش هتل قاصدک کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل قاصدک کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

تور کیش هتل ونوس

هتل ونوس کیش یکی از هتل های خوب و نوساز کیش می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافران تور کیش شهریور 94 که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند.از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:سالن بیلیارد , خشکشویی , صندوق امانات , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... . مسافران تور کیش شهریور 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

تور کیش هتل ونوس

 

تور کیش هتل ونوس



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ونوس کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل گراند کیش

 

 تور کیش هتل گراند

هتل گراند از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که مقابل بازار ونوس واقع شده است. این هتل متشکل از 6 طبقه و 60 اتاق می باشد. بیشتر اتاق های این هتل رو به دریا و بسیار تمیز هستند و مسافران عزیز تور کیش می توانند با اقامت در این هتل از سفر خود لذت ببرند. هتل گراند کیش تنها 10 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد و به دریا بسیار نزدیک است. همچنین این هتل فقط 5 دقیقه تا بازار ونوس و 7 دقیقه تا بازار زیتون فاصله دارد.

 

تور کیش هتل گراند

از دیگر امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , رستوران , پارکینگ اختصاصی , تاکسی سرویس و... اشاره کرد. لازم به ذکر است که فاز دوم این هتل به زودی ساخته می شود که متشکل از 120 اتاق است و تمام امکانات جانبی و رفاهی لازم را دارا می باشد. گردشگران عزیز تور کیش با اقامت در این هتل می توانند به راحتی با یک پیاده روی کوتاه به بازار بروند و خرید کنند و یا به ساحل بروند از دیدن دریای همیشه خلیج فارس لذت ببرند.

 

تور کیش هتل گراند

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 هتل ستاره کیش

 

در تور کیش تعطیلات تابستان 94 در این هتل اقامت کنید. هتل ستاره کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش واقع شده است.  هتل ستاره کیش هتلی دو ستاره است که به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه است و اتاق های بسیار راحتی را به مسافران تور کیش ارائه می دهد.

امکانات هتل ستاره کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ.

در تور کیش تیر 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

آدرس :  جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

هتل ستاره کیش

اتاق هتل ستاره کیش

رستوران هتل ستاره کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش , هتل های درجه یک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

تور کیش نخلستان های جزیره کیش

از گذشته پرورش نخل در جزیره کیش رونق داشته و گردشگرانی که در گذشته به این جزیره رفته بودند از نخلستان های فراوان آن سخن گفته اند و بدان اشاره کرده اند. اما متاسفانه از زمان ها تنها نخلستان بهشت به جای مانده است که درقسمت غربی منطقه سفین قرار دارد. این نخلستان از زیباترین نخلستان های جزیره کیش است که غروب آفتاب آن بسیار دیدنی و دلنشین می باشد.

تور کیش نخلستان های جزیره کیش

در چند دهه اخیر سازمان منطقه آزاد کیش در طرح هایی که برای توسعه فضای سبز داشته است برای این نخل ها اهمیت فراوانی قائل شده است. نخلستانی حدود 15 کیلومتر درشرق جزیره قرار گرفته که در سال 1373 نهال های آن کاشته و غرس شده اند. این نخلستان های طلوع و غروب از جمله برنامه های سازمان بوده است. گردشگران عزیز تور کیش تابستان 94دیدن این نخلستان ها را به هیچ وجه از دست ندهید مخصوصا غروب آن را که بسیار تماشایی است.

تور کیش نخلستان های جزیره کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

قنات کیش 2500 سال قدمت دارد که از نظر عمق و طول با سایر قنات های ایران قابل مقایسه نیست.این قنات آب شیرین و قابل شرب مردم جزیره کیش را تامین میکرد. اما آنچه که برای گردشگران تور کیش تیر 94  قابل توجه است چگونگی هدایت آب به سطح زمین می باشد چون شیب جزیره بسیار کم است و هدایت آب به سطح زمین کار سختی است , پس در آن زمان برای اینکار قطعا از روش های پیشرفته ای برای حفر چنین قناتی استفاده شده است.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

اکنون این قنات با تغییرات انجام شده تبدیل به یک شهر زیرزمینی بی نظیر به نام کاریز و با وسعت 10000 مترمربع شده است. طی این تغییرات کارگزاران تلاش کرده اند که اولا بافت تاریخی شهر را حفظ کنند و ثانیا کاربری های جدیدی را بدست آورند. شاید برای گردشگران تور کیش عید فطر 94 جالب باشد که بدانند این شهر زیرزمینی کاریز در عمق 16 متری زمین واقع شده است و سقف آن حدود 8 متر ارتفاع دارد. سقف آن از مرجان و صدف و سنگواره هایی با قدمت بیش از 250 سال که شناسنامه دار هم هستند تشکیل شده است.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

بخشی از این شهر زیرزمینی دارای غرفه های صنایع دستی , گالری هنری , رستوران , موزه و... می باشد. کارگزاران شهر کاریز معتقدند ک دو ویژگی این شهر را در فهرست ابنیه جهانی قرار خواهد داد.اولین ویژگی آن این است که کاریز در قلب تنها جزیره مرجانی دنیا قرار دارد و دومین ویژگی آن این است که تنها بنایی است که سقف آن متشکل از صدف و مرجان و سنگواره های طبیعی است. مرجان ها و صدف هایی که در ساخت سقف آن به کار گرفته شده اند را تنها می توانید در موزه های طبیعی و یا با غواصی در آب های آزاد ببینید. اما اکنون کاریز فصلی باعث می شود که گردشگران عزیز تور کیش تیر 94بدون غواصی و با خیالی آسوده این مرجان ها را ببینند.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

تور کیش روستای باغو

روستای باغو در جنوب جزیره زیبای کیش قرار دارد که بسیار قدیمی است اما ساکنین آن را چند خانواده دامدار تشکیل داده اند و در جنوب شرقی این روستا یک طایفه غیر بومی به نام گودار ساکن شده اند. این طایفه دارای پوستی تیره و لهجه ای خاص می باشند و معمولا با نوازندگی و شکار امرار معاش می کنند. این روستا دارای درختان لور زیبایی است که توجه گردشران عزیز تور کیش ماه رمضان 94را به سوی خود جلب می کند.

تور کیش روستای باغو

تور کیش روستای باغو

علاوه بر این روستای باغو پوشش گیاهی انبوهی دارد و بسیار سرسبز است. در این منطقه پارکی به نام پارک دلیران با وسعت شصت هکتار به منظور بهره برداری از این منظقه ساخته شده است. شاید برای گردشگران عزیز تور کیش ماه رمضان 94جالب باشد که بدانند چرا نام این روستا باغو می باشد. از زمان پرتغالی ها در این روستا یک پیر زن صدساله زندگی می کرد که نامش باغو بوده به همین دلیل این منطقه به افسانه ننه باغو مشهور است. یکی از اماکن جالب توجه در این روستا مسجد محمد است که روی دیوار آن قدمت زندگی در روستای باغو یعنی سال 881 هجری قمری نوشته شده است. اسناد و مدارک موجود نشان از ان دارد که این روستا به زمان قبل قاجار مربوط میشود.

تور کیش روستای باغو



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

پایاب کیش

 

تور کیش پایاب

 

پایاب , دهلیزی است که كنار دهانه چاه قنات حفر می شود و شیب تقریبا تندی دارد و به وسیله تعدادی پله به سطح آب جاری قنات که در زیرزمین است , می رسد. هرچه این دهلیز یا پایاب عمیق تر باشد تعداد پله ها بیشتر و بیشتر می شود. برای حفر کردن دهلیز زاویه آن را طوری تنظیم می کنند که پله آخر پایاب به انتهای قنات برسد تا بتوان از روشنایی نوری که از دهانه چاه یا همان قنات به سطح آبمی تابد استفاده کرد. در اطراف پله آخر محیطی را ایجاد می کنند تا گردشگران بتوانند برای استراحت از آن استفاده کنند چون این محیط هوای خوب و دلپذیری را دارد مخصوصا در فصل تابستان هوای آن بی نظیراست. قدمت پایابکیشحدودا دو هزارسال می باشد. پایاب کیشدر نزدیكی مجموعه درخت سبز واقع شده است . در سال های اخیر این منطقه به شکل زیبایی بازسازی شده است به همین دلیل توجه تعداد زیادی از مسافران تور کیش تعطیلات تیر 94را به خود جلب می کند. علاوه بر این در منطقه پایاب کیشیك چایخانه و رستوران که دارای انواع غذاهای سنتی ایرانی است برای پذیرایی از گردشگران و مسافران تور کیش تیر 94قرار گرفته است.

تور کیش چایخانه سنتی پایاب

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل ونوس کیش از هتل های 3 ستاره خوب جزیره کیش میباشد که بسیار تمیز و لوکس است و همچنین نزدیک به بازار ونوس و مراکز خرید جزیره میباشد که برای مسافران تور کیش بسیار مناسب است.

آدرس : جزیره  کيش ٫ کنار بازار ونوس

هتل سیمرغ سه ستاره کیش در یکی از مناطق سیاحتی جزیره کیش واقع شده است و رو به دریای خلیج همیشه فارس میباشد.این هتل تور کیش در محیطی با درختان انبوه و سر به فلک کشیده و همچنین فضای سرسبز واقع شده. این هتل تور کیش 94 دارای امکاناتی مثل تخفیف گردشگری در پایاب کیش، کلوپ مریم، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، غواصی و قایق رانی در دریای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری میباشد.

 

این هتل 1 ستاره که در سال های گذشته "آرامش" نام داشته. این هتل به دلیل اینکه قیمت مناسبی دارد مورد استقبال مسافرین تور کیش قرار دارد. این هتل شامل اتاقهای 4 و 5 تخته میباشد که قیمتی ارزان و مناسب دارد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون

 

این هتل 4 ستاره بوده و در پشت پلاز بانوان کیش قرار دارد . این هتل 4 ستاره در سال 1379 بنا شده است و تا مرکز جزیره 10 دقیقه فاصله دارد از امکانات این هتل تور کیش 94 ترانسفر گردشگری و بازارهای جزیره میباشد.

 

آدرس: کیش بلوار ایران-خیابان جامى -مجاور صدا و سیما

تلفن: 07644423630 

هتل شباویز کیش از هتل های 2 ستاره کیش میباشد که به صورت هتل آپارتمان میباشد و مساحتی حدود 20000متربع در جنوب شزق جزیره قرار دارد . این هتل 2 ستاره تور کیش دارای 92 اتاق و بیشتر از 270 تخت دارد . امکانات این هتل اپارتمان تور کیش 94 شامل رستوران ،کافی شاپ،تلویزیون با گیرنده ماهواره و پارکینگ میباشد و دارای صبحانه ، ناهار و استقبال فرودگاهی میباشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش , هتل های درجه یک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
جت اسکی در آب های جزیره کیش

امکان نداره به کیش سفر کنید و هوس جت اسکی سوارس به سرتون نزنه ! این تور کیش سفری هیجان نگیز به همراه جت اسکی سواری را در آب های دریای آزاد جزیره کیش براتون به ارمغان میاورد. شرايط مطلوب آب و هوايي در طول سال، درياي مناسب و موقعيت جهانگردي كيش سبب شده است كه اين جزيره امكانات تفريحي و ورزش هاي دريايي فراوانی را در خود جاي دهد .از این رو چند نکته ای رو که توی این ورزش شما گردشگران تور کیش حتما باید بهش دقت کنید را یادآوری می کنیم:

 

  1. ظرفيت جت اسکي 2 نفر ميباشد.
  2. به افراد زیر از 20 سال جت اسکي داده نميشود مگر با همراهي مربي کلوپ و يا داشتن همراه بالاي بيست سال.
  3. از سوار شدن خردسالان به لحاظ تامين امنيت آنان جلوگيري ميشود.
  4. پوشيدن جليقه نجات الزاميست.
  5. پوشش آقایان باید شلوارک و نهايتا مايو پاچه دار باشد (لطفا همراه خود بياوريد) و خانمها از لباس بادگيري که کلوپ در اختيار آنان قرار خواهد داد ميتوانند استفاده کنند، خانمها مجبور به پوشيدن لباس بادگير نيستند و تنها به جهت خيس نشدن مانتو و پوشش آنان ميتوانند از بادگير مخصوص استفاده کنند.
  6. پر کردن فرم مربوطه و امضاء آن و تعهد دادن به رعايت دقيق قوانين و هشدارها.
  7. پرداخت هزينه جت اسکي و گرو گذاشتن کارت ملي و يا مبلغ يکصد هزار تومان وجه نقد بابت ضمانت دستگاه.(عيبهاي فني دستگاه به عهده کلوپ ميباشد، و ضمانت دريافتي برای جبران قسمتي از خساراتي که ناشي از عدم توجه اجاره کننده و احيانا تصادفات و يا جريمه هاست ميباشد.)

 

جت اسکی در آب های جزیره کیش

مقرراتي که گردشگران تور کیش در هنگام اجاره ملزم به رعايت آن ميباشد به شرح زیر است:

  1. رعایت فاصله 100 متری با هرگونه شناور و اسکله و مانع در جهت جلوگیری از بروز حادثه. 
  2. بصورت موازي با ساحل تا فاصله 100 متري راندن، خلاف و خطر آفرين است مگر هنگام شروع و يا خاتمه مدت سواري.
  3. منطقه اي را که مسئول جت اسکي هنگام سوارشدن، جهت راندن برای شما مشخص می کند را بايد دقيقا رعايت کنيد.
  4. حرکات آکروباتيک و دور درجا زدن ممنوع است و در صورت مشاهده آن باعث استرداد دستگاه و سوختن تايم باقي مانده و حتي جريمه نقدي خواهد شد.

جت اسکی در آب های جزیره کیش

مراكز ورزشي و تفريحات دريايي از ساعت 9 صبح شروع به كار مي كنند و معمولا" تا غروب آفتاب پذيراي شما میهمانان گرامی تور کیش 94 می باشند. 


مجموعه ورزشی مریم کیش دارای امکانات مجهز و مدرن ورزشی میباشد و همچنین این مجموعه دارای شانزده خط بولینگ میباشد و علاوه بر بولینگ تجهیزات بدنسازی ، کافی نت ، رستوران ، دنیای بازی ، گیم نت ، سونا ، کافی شاپ دارد که گردشگران تور کیش می توانند از این امکانات استفاده نمایند. این مجوعه ورزشی کنار اسکله تفریحی در بلوار دریا کیش واقع شده است .

 


باشگاه سوارکاری جزیره کیش در شمال جزیره در کنار دهکده المپیک قرار دارد . باشگاه اسب سواری کیش سال 1372 احداث شده است . این ورزش باعث راحتی و آرامش و سلامت جسمی فرد می شود . در این باشگاه همچنین مسابقه کورس اسب سواری برگزار می شود و گردشگران تور کیش 94 نیز می توانند به تماشای این مسابقه هیجان انگیز بپردازند. این باشگاه دارای 50 راس اسب  از نژادهای مختلف میباشد همچنین دارای درمانگاه دامپزشکی و افرادی برای مراقبت از اسبها است که گردشگران تور کیش میتوانند از این باشگاه برای تفریح و ورزش استفاده کنند .

 

اسکوترهای برقی کیش همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی میباشند که گردشگران تور کیش می توانند با آنها در جاده های مخصوص دوچرخه سواری جزیره کیش را دور بزنند و از زیبایی های آن لذت ببرید و ساعات خوشی را تجربه کنید. نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین میشود و اگر آنها را کامل شارژ کنید میتواند تا 1ساعت یا شاید هم بیشتر از آنها استفاده کنید . 


این مجموعه ورزشی در کیش از مهمترین زمینهای ورزشی جزیره به حساب می آید . این مجموعه ورزشی با هدف برگزاری لیگ های داخلی و ماسبقات تنیس ایجاد شده که گردشگران تور کیش نیز می توانند از این مجموعه دیدن نمایند. این مجموعه ورزشی با مساحت 13500 متر مربع بنا شده است دارای 9 زمین خاکی، زمین استادیوم ،دفترهای اداری،سکوی تماشاچیان و سرویس های بهداشتی و رختکن میباشد .


 اسکی کابلی کیش دارای طول 860  متر و عرض 160  متر میباشد که شامل 5 برج در ساحل کیش است  و با سرعت 28 الی 62 کیلومتر در ساعت که همزمان میتواند به 12 نفر سرویس بدهد. همچنین این سایت طبق استانداردهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ساخته شده است و میتواند محل مناسبی برای برگزاری مسابقات داخلی و خارجی باشد . این مجموعه همچنین با قرار گرفتن در ساحل زیبا نمای بسیار زیبا و جذابی را برای گردشگران و مسافران تور کیش ایجاد کرده است. در سایت اسکی کابلی کیش علاوه بر امکانات ورزشی امکانات دیگری مانند رستوران ، کافی شاپ و آلاچیق نیز برای رفاه حال استفاده کنندگان و گردشگران تور کیش تعبیه شده است .

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

آکواریوم در کیش


حیات آبزیان بسیار متنوعی در خلیج فارس وجود دارد . سیاحتگران و گردشگران در هر نقطه ای از ساحل، می توانند انواع مختلف ماهی ها و آبزیان را که بعضی از آن ها بسیار عجیب و دیدنی به نظر می باشند، در داخل این آب های شفاف تماشا کنند و لذت ببرند.مسافران تور کیش فروردین 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

آکواریوم کیش در ساختمان کانون هنر واقع شده است انواع مختلف آبزیان شگفت انگیز و زیبای خلیج فارس نگهداری و مراقبت می شود. پیشنهاد می کنیم گردشگران تور کیش فروردین 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .برای افرادی که در زیر آب و دیدن ماهی های رنگارنگ زیبا امکان غواصی را در محیط طبیعی خود ندارند، بازدید از این آکواریوم به یادماندنی و خاطره انگیز می تواند باشد.پیشنهاد می کنیم گردشگران تور کیش فروردین 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

پایاب کیش

 

پاياب دهليز يا نقبي است كه بر روي سطح زمين قرار دارد و در كنار دهانه چاه قنات حفر می کنند که با شيب تند و با استفاده از تعدادي پله به سطح زمین آب جاري قنات در زيرزمين مي رسد .

پایاب کیش

 قنات ها ، کانالهای آبی زیبایی هستند که معماری آن مختص ایرانیان است و برای رساندن آب سفره های زیر زمینی بر روی سطح زمین می باشد . قنات پایاب کیش نیز از همین نمونه بوده و قدمتی بیش از دو هزار سال دارد . مسافران تور کیش هتل داریوش کیش از این مکان زیبا دیدن می کنند .

این قنات یکی از جاذبه های گردشگری در جزیره کیش است . در اطراف این پایاب انبوهی از درختان سبز قرار گرفته و سرسبزی خاصی به محل داده است . قنات پایاب نیز در سال‌های اخیر با سنگ‌های مرجانی و به نحو زیبایی بازسازی شده است و امکاناتی نیز ازقبیل چایخانه و رستوران تعبیه شده که با غذاهای سنتی از مسافران پذیرایی  می کند .

پایاب کیش

  مطالب مرتبط :

پایاب کیش

روستای باغو کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

آب انبار کیش

 

یكی از روشهای ذخیره آب آشامیدنی در قدیم الایام در جزیره كیش ، ساخت آب انبار بوده است . در سال 1372 جهت جمع آوری آب های سطحی ، یك آب انبار دو قلو با پنج بادگیر به سبك معماری سنتی یزدی در محل یك آب انبار باستانی در محدوده شهر در نزدیكی مجموعه درخت سبز کیشساخته شد . با توجه به ساخت و سازهای كیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی ،  این آب انبارها كاربرد اصلی خود را از دست داده اند و امروزه از دستگاه های آب شیرین كن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود .

آب انبار کیبش

روزنه‌های ورودی و بادگیرها هوای داخل آب‌انبار را خنک می‌سازند . در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب‌ انبار کیش نیست خنکی هوا کمتر احساس می‌شود . روزنه بالای گنبدهای این آب‌انبار به تهویه هوا کمک می‌کند . مسافران تور کیش هتل داریوش کیش از این مکان زیبا دیدن می کنند .

آب انبار کیبش

 

مطالب مرتبط :

باغ پرندگان کیش

بوستان آهوان کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

مرکز خرید کیش مال


این پروژه عظیم که با استفاده از بهترین استانداردهای جهانی ساخته شده است و یکی از بزرگترین جاهای تفریحی و مرکز خرید جزیره کیش در ایران میباشد که با هدف جذب گردشگران و توریستها از سراسر جهان ساخته شد. مساحتی در حدود 60% به فضای عمومی با طراحی زیبا اختصاص داده شده است. این مکان یک مکان تفریحی و و سرگرمی برای مسافران تورکیش خواهد بود.

 

 

 


بازار سفین کیش

این بازار که در بخش غربی جزیره زبای کیش و کنار ساحل شمالی واقع شده است و تحت عنوان یک مرکز تفریحی می باشد و یک بازار قدیمی است. این بازار شامل 69 غرفه میباشد و تهویه مطبوعی در فضای سر پوشیده دارد. در این بازار شما گردشگران تور کیش 94 هم می توانید تفریح کنید و هم خرید نمایید و از خرید خود لذت ببرید

 

بازار هایپر مارکت کیش

این بازار بزرگ با مساحت 80000 متر مربع  در خیابان فردوسی کیش واقع است. این بازار دارای انواع پوشاک، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مایحتاج روزانه مانند میوه ،غذا،مواد شوینده،لبنیات و غیره میباشد که مسافرین تورکیش می توانند اکثر احتیاجات خود را در آن تامین کنند

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش , مراکز خرید کیش , بازارهای بین المللی کیش , مراکز خرید معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل قائم كيش

هتل قائم كيش از جمله هتل های 2 ستاره کیش به شمار می آید که در مرکز جزیره واقع گردیده است و از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و مجتمعهای تجاری دارد و روبروی بازار زیتون قرار گرفته از این رو کار را برای مسافران تورکیش علاقه مند به خرید بسیار آسان نموده است. این هتل تمیز و مناسب خانواده شامل 2 ساختمان قدیمی و نوساز بسیار شیک می باشد. رستوران ایی که در این هتل قرار گرفته برای هر دو ساختمان مورد استفاده می باشد و آماده پذیرایی با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان گرامی تور کیش 94 می باشد از نظر قیمت بسیار ارزان و مناسب است و از نظر کیفیت نیز خوب می باشد.  

امکانات این هتل شامل : آسانسور ، صندوق امانات ، تاکسی سرویس هتل ، استقبال فرودگاهی ، موزیک و سرگرمی در لابی ، سرویس بهداشتی ایرانی ، سیستم تصویری ماهواره ای ، کافی نت ، کافی شاپ ، رستوران و ... برای راحتی و آسایش شما میهمانان تور کیش 94 می باشد

 هتل قائم كيش

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش , هتل های درجه یک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

جزیره کیش دارای تفریحات آبی و سرگرمی های بسیاری می باشد یکی از این تفریحات هیجان انگیز و فوق العاده در تورکیش چتربازی با همان پاراسل در بالای آب های این جزیره می باشد 

در این ورزش مهیج شما با یک چتر پاراسل توسط یک قایق به سرعت کشیده می شوید تا ارتفاع بگیرید شما علاوه بر تجربه اوج هیجان در این بازی می توانید جزیره کیش را از نمای بالا ببینید و شاهد مناظر و طبیعت زیبای آن باشید و حس آرامشی بی نظیر را در آسمان آبی و روی آبهای زلال خلیج فارس تجربه کنید .

اگر با تور کیش 94 به این جزیره آمدید حتما این بازی هیجانی پاراسل در بالای آب های جزیره کیش را تجربه کنید

از دیگر تفریحات مهیج در این زمینه :  شاتل، بانانا و یا خفاش سواری یا همان تیوب سواری بر روی آب می باشد .

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش به حساب می آید ، این هتل در انتهای بلوار دریا در زمینی به مساحت ۳۴۲۸ متر مربع واقع گردیده است و يكي از هتل آپارتمان های کیش می باشد . هتل عالی قاپو دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب است و شامل امكانات رفاهي مورد نياز برای میهمانان تور کیش 94 مي باشد.

معماری هتل آپارتمان عالي قاپو کیش به دلیل رنگ سفید و جالب توجهش و همچنین ظاهر ایرانی اش یکی از زیباترین معماری ها می باشد  به طوریکه از دور بسیار جلب توجه می کند. از امکانات رفاهی هتل عالی قاپو که برای مسافران تور کیش نوروز 94 تهییه دیده است می توان به سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و تلفن اشاره کرد.

اگر شما به دنبال هتلی با قیمتی ارزان و مناسب می گردید ، هتل عالی قاپو می تواند بهترین گزینه برای اقامتتان در جزیره کیش باشد. در ضمن اين هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و طبیعتا تهيه غذا و تصميم گيري درباره ي آن به عهده ي ميهمانان گرامي تورکیش است. از طرفي هتل به مرکز جزيره كيش و مراكز خريد و تفريحي نزديك بوده و باعث راحتی گردشگران محترم خواهد بود.

هتل عالی قاپو کیش

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش , هتل های درجه یک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

موزه و نماد کیش


این نماد یک سازه بتونی به طول 50 متر است که به شکل دو صدف و مرواریدی در میان آن طراحی شده است و در پایین آن یک موزه به وسعت 3500 متر مربع ساخته خواهد شد که شامل 4 سالن گالری ، آمفی تئاتر ، بخش اداری ، کافی شاپ و کارگاه آموزشی است .

موزه و نماد کیش

در اطراف نماد کیش نیز یک پیست دوچرخه سواری ایجاد شده است . این نماد در ساحل غربی جزیره حدفاصل کشتی یونانی و کلبه هور قرار دارد .مسافران هتل داریوش کیش می توانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .

 

مطالب مرتبط :

موزه و نماد کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

پارک شهر کیش

 

پارك شهركيش یکی از بزرگترین و زیباترین پارک های کشور میباشد . در این پارك 3 محوطه بازی کودکان هر یک به مساحت 250 مترمربع ، غرفه های عرضه هنرهای دستی ، سازه های چادری در کنار درياچه پارک ، ايستگاه تندرستي ، ایستگاه شطرنج ، مسیرهای ویژه و زيباي اسکیت و دوچرخه سواری ، آبنما همراه با موسیقی ، هزارتوی بازی کودکان ،  رستوران و کافی شاپ و المان هاي زيباي شهري در طراحی جدید این پارک قرار گرفته و اجرا شده است .

پارک شهر کیش

ازامكانات جالب توجه در اين پارك درياچه مصنوعي است كه با بكارگيري از پيشرفته ترين عايق بندي در قلب اين پارك ايجاد شده است و حال و هواي خاصي به اين پارك بخشيده است . در فضاي سبز اين پارك نيزاز گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای کیش و مبلمان شهری شکیل و زیبا استفاده شده و دیواره های کناری پارک نيز با بهره گیری از نقاشی هنرمندان کیش مزين شده است ، همچنین آلاچیق هایی برای استراحت و اسکان خانواده ها در آن تعبیه شده تا در مدت حضور و گردشگری در پارک از فضاهای ایجاد شده بهترین استفاده را ببرند ، دریاچه مصنوعی ایجاد شده در این پارک اولین دریاچه بزرگ کیش است .

پارک شهر کیش

برخی فضاهای این پارک از جمله محوطه بازی کودکان طوری طراحی شده که تا فصل تابستان مسقف شده و قابلیت استفاده را خواهد داشت ، ایجاد پارکینگ در فضایی به مساحت یک هکتار و شهربازی مدرن در فضایی به مساحت پنج هکتار از دیگر برنامه هایی سازمان منطقه آزاد برای توسعه پارک شهر و ایجاد فضایی مفرح برای پر کردن اوقات فراغت مردم جزیره است. مسافران هتل داریوش کیش می توانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .

 

مطالب مرتبط :

پارک شهر کیش

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی میرمهنا



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

هتل ونوس كيش

هتل ونوس كيش در نزديك بازار ونوس كيش است هتل ونوس كيش هتلي لوكس و تازه ساز است كه خريد و بازديد از بازار ونوس كيش را براي گردشگران و مسافران توركيش را آسان نموده است.  هتل ونوس كيش داراي خشكشويي و بيليارد , صندوق امانات ,  رستوران با غذاهاي متنوع و لذيذ و آماده برگزاري از ميهماني ها و جشن هاي و مسافران و ميهمانان توركيش است.

آدرس هتل ونوس كيش : جزيره كيش , جنب بازار ونوس كيش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش , هتل های درجه یک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

مركز تجاري كيش


مركز تجاري كيش داراي چهار صد واحد تجاري مي باشد كه اين مركز تجاري داراي رستوران گردان و چند كافي شاپ مي باشد كه بزرگترين مركز تجاري و بازار جزيره كيش مي باشد . مركز تجاري كيش داراي واحد هاي بزرگ و شيك دارد كه انواع كيف و كفش و ساعت , لوازم بهداشتي و آرايشي , پوشاك , لوازم و وسايل صوتي و تصويري , مواد غذايي و خوراكي , آژانس مسافرتي , آژانس املاك و چند فست فود و كافي شاپ مي باشد. مسافرين توركيش اكثرا از بازديد كنندگان اصلي اين مركز تجاري مي باشند . نورپردازي و طراحي اين مركز تجاري مسافران و گردشگران زيادي را جذب مي كنند. اين مركز تجاري كيش با متنوع بودن فروشگاه هاي و مغازه ها مايحتاج خود را مي توانيد خريداري نماييد. در مركز تجاري برندهاي معروف و مارك هاي خارجي نيز وجود دارد. در هر شب ساعت 22 شب برنامه ويژه قرعه كشي و با اهداء جوايز به برندگان جوائز ويژه اي به مسافران توركيش اهداء مي شود.

مركز تجاري كيش

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

پيست باگي كيش


پيست باگي كيش از ديگر تفريحات جالب و جذاب در جزيره زيباي كيش مي باشد كه مسافران توركيش از علاقه مندان اين ورزش تفريحي و مهيج مي باشند .پيست باگي كيش با طول 400 متر با ماشينهاي دو نفره، كه از ميزبانان مسافران تور كيش 94 در جزيره كيش مي باشد . تورهاي تفريحي ورزش جذاب باگي با راهنماي بسيار حرفه اي و با موتورهاي چهار چرخ ATV ، در مسيرهاي جاذبه گردشگري كيش اين باگي سواران عبور مي كنند مانند : درخت سبز  , كلبه هور و كشتي يوناني . گردشگران تور كيش براي اطلاعات بيشتر با شماره 9312737 0764 مي توانيد تماس بگيريد.

پيست باگي كيش

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

هتل آرامش كيش

هتل آرامش كيش

هتل آرامش كيش از جمله هتل هاي تمييز مي باشد كه مسافران توركيش از جمله مسافران هتل آرامش كيش مي باشند كه در يكي از مناطق گردشگري و تفريحي جزيره زيباي كيش قرار گرفته است. هتل آرامش كيش به بازارهاي شهر بسيار نزديك مي باشد مانند : مركز خريد ونوس و بازار مريم، مركز خريد زيتون، بازار مركز تجاري  مي باشد و به مراكز تفريحي مانند: اسكله بزرگ تفريحي، سالن بولينگ مريم، مركز ورزش دريايي ، موجب شده تا هتل آرامش كيش موقعيت ويژه اي داشته باشد. هتل آرامش كيش هتلي بسيار مناسب براي اقامت خانوادگي مسافران تور كيش 94 مي باشد.

آدرس هتل آرامش كيش : جزيره كيش , ميدان ساحل , مقابل مركز خريد زيتون , هتل آرامش كيش

هتل آرامش كيش

 


هتل ستاره طلايي كيش از هتل هاي خوب و تمييز كيش مي باشد كه براي اقامت خانوادگي بسيار مناسب است هتل ستاره طلايي كيش به مراكز خريد نسبتا دور مي باشد به همين علت هتل ستاره طلايي كيش براي ميهمانان و مسافران تور كيش خود سرويس حمل و نقل مهيا كرده است. هتل ستاره طلايي كيش به بعضي از مراكز تفريحي كيش مانند پارك آهوان نزديك كي باشد. امكانات هتل ستاره طلايي كيش : لابي هتل , رستوران با غذاهاي متنوع و لذيذ , كافي شاپ , تلويزيون , سرويس ايراني , صندوق امانات , يخچال و غيره مي باشد كه اقامتي به ياد ماندني را براي مسافران تور كيش به همراه دارد.

امكانات هتل ستاره طلايي كيش:

لابي، رستوران با انواع غذاهاي ايراني، كافي شاپ، تلويزيون، يخچال، سرويس ايراني، صندوق امانات شخصي و...

هتل ستاره طلايي كيش از هتل هاي خوب و تمييز كيش مي باشد كه براي اقامت خانوادگي بسيار مناسب است هتل ستاره طلايي كيش به مراكز خريد نسبتا دور مي باشد به همين علت هتل ستاره طلايي كيش براي ميهمانان و مسافران توركيش خود سرويس حمل و نقل مهيا كرده است. هتل ستاره طلايي كيش به بعضي از مراكز تفريحي كيش مانند پارك آهوان نزديك كي باشد. امكانات هتل ستاره طلايي كيش : لابي هتل , رستوران با غذاهاي متنوع و لذيذ , كافي شاپ , تلويزيون , سرويس ايراني , صندوق امانات , يخچال و غيره مي باشد كه اقامتي به ياد ماندني را براي مسافران تور كيش به همراه دارد.

 

امكانات هتل ستاره طلايي كيش:

لابي، رستوران با انواع غذاهاي ايراني، كافي شاپ، تلويزيون، يخچال، سرويس ايراني، صندوق امانات شخصي و...

 

هتل قائم كيش

هتل قائم كيش از هتل هاي دو ستاره جزيره كيش مي باشد كه تقريبا در مركز كيش ساخته شده است. هتل قائم كيش داراي دو ساختمان مستقل كه يكي قديمي و ديگري نوساز است مي باشد. هتل قائم كيش هشتاد اتاق براي خود دارد. اين دو ساختمان  از رستوراني استفاده مي كنند كه داراي انواع غذاهاي لذيذ و خوشمزه مي باشد. هتل قائم كيش به لحاظ موقعيت به مراكز خريد و ساحل دريا امكان دسترسي بهتري دارد.هتل قائم كيش در رو به روي بازار زيتون كيش قرار گرفته است.هتل قائم كيش بسيار تمييز و مرتب مي باشد و مناسب براي اقامت خانوادگي مي باشد و بيشتر مسافران تور كيش 94 هتل قائم كيش را براي اقامت خود انتخاب مي نمايند.

 

آدرس هتل قائم كيش: بلوار ساحل، روبروي بازار زيتون كيش

هتل قائم كيش


هتل قائم كيش

 مطالب مرتبط :

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش , هتل های درجه یک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تلاش مي كنيم جزيره كيش به الگوي آموزشي كشور تبديل شود

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش دربازديد از مدارس كيش تاكيد كرد: جزيره كيش توانمنديهاي لازم را براي تبديل شدن با الگوي آموزشي كشور داراست .

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش ، مهندس مونسان به همراه معاونان ومديران اين سازمان ورييس آموزش وپرورش كيش با هدف بررسي شرايط آموزش از مدارس كيش بازديد كرد.

 مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش تاكيد كرد جزيره كيش دربحث آموزش وپرورش نيز بايد همراه با ديگر بخش ها رشد كند وبه پايگاه والگوي آموزشي كشور تبديل شود.

مهندس مونسان گفت: بازديد از اماكن آموزشي به خصوص مدارس كه محل انسان سازي است باعث ايجاد انگيزه وروحيه نشاط مي شود.

وي افزود: روند روبه رشد آموزش درمدارس كيش قابل توجه بود وبراي رفع مشكلات اين مدارس دستوراتي به مسئولالن بخش هاي مختلف داده شده است.

مهندس مونسان ابراز رضايت خانواده ها ازرشد سطح آموزشي دركيش را مايه خرسندي دانست وگفت : بايد با ايجاد جذابيت انگيزه هاي بيشتري براي حضور دانش آموزان درمدارس بوجود آوريم .

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش تاكيد كرد اولياء ومعلمان بايد توجه كنند كه پيشرفت وموفقيت دانش آموزان براساس پشتكار وتلاش آنهاست وصرف داشتن هوش كافي نمي توان موفقيت دانش آموزان را تضمين كرد.

وي ادامه داد: خانواده ها ومربيان بايد با تشويق دانش آموزان به تحصيل وايجاد علاقمندي تلاش ومجاهدت آن ها را دراين مسيرافزايش دهند.

مهندس مونسان رفع كمبودها را يكي از توانمنديهاي مديران مدارس عنوان كرد وافزود: مديران مدارس بايد با بهره گيري از ظرفيت هاي موجود وارائه طرح هاي كارآمد از محدوديت ها فرصت بسازند.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با اشاره به افزايش حق مسكن و جذب معلمان درسالجاري گفت : سازمان منطقه آزاد كيش همواره براي رفع مشكلات آموزشي دركيش تلاش مي كند.

ايجاد مدارس فني وحرفه اي، پژوهش سراي دانش آموزي ، مجتمع آموزشي براي برگزاري اردوهاي نخبگان منطقه وساخت مدارس جديد ازاقداماتي است كه به گفته مهندس مونسان درراستاي توسعه آموزشي كيش  توسط سازمان منطقه آزاد كيش درحال اجرا وپيگيريست .

تامين امكانات وتجهيزات بهداشتي وآموزشي و تكميل فضاهاي ورزشي و همچنين تسهيلات براي مسافران تور کیش  از جمله دستورات مهندس مونسان دراين بازديد بود.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تلاش مي كنيم جزيره كيش به الگوي آموزشي كشور تبديل شود ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

پارک دلفینهای کیش

 

 

مجموعه تفريحي پارك دلفين با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است كه مسافران تور کیش ميتوانند از امكانات آن استفاده نمايند. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.

بازديدكنندگان در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند
آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰

 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک دلفین های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

کشتی یونانی کیش

 

در ضلع باختری  جزيره زيباي كيش يك كشتي بزرگ كناره گرفته   كه به كشتي يوناني  معروف است و يكي از جاذبه هاي گردشگري از نظر مسافران تور کیش ميباشد . در يكي از روزهاي گرم تابستان سال ۱۳۴۵، بوميان جزيره كيش ناگهان كشتي عظيم‌الجثه‌اي را كه در نزديكي روستاي باغو به گل نشسته بود، ديدند. هنوز پس از گذشت سال‌ها دليل به گل نشستن اين كشتي در پس پرده‌اي از ابهام است اما گفته مي‌شود به علت مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دريايي در سواحل جزيره كيش اين اتفاق روي‌ داده است.اين كشتي در سال ۱۳۲۲ شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به وزن ۷۰۶۱ تن و به طول ۱۳۶ متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در روز ۴ مرداد ۱۳۴۵ به هنگام بازگشت از ايران، در سفر دريايي خود به كشور يونان در عرض جغرافيايي ۲۶ و ۲۰ درجه شمالي و طول جغرافيايي ۵۳ و ۵۴ درجه شرقي به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدك‌كش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. تلاش‌هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك آن شدند و بار آن تخليه شد، چرا كه عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود. اطلاعات بدست آمده از شركت بيمه لويدز لندن نشان دهنده اين است كه اين كشتي در زمان به گل نشستن متعلق به كشور يونان و بنام كولااف بوده است. اين كشتي در ابتدا "شيپور امپراتور" سپس "ناتوراليست" و در سال هاي بين ۱۳۳۸ تا يكسال قبل از توقف، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام‌هاي "سيروس فارس"‌، "همدان" در تردد بوده است.  كشتي يوناني  از نظر تاريخي قدمت و اهميت چنداني ندارد وگذشت زمان كشتي را دچار فرسودگي كرده است. قسمت تحتاني كشتي كه در آب است بر اثر برخورد امواج دريا با آن پوسيده و هر آن ممكن است فرو افتد.

تماشاي خورشيد كه به آهستگي در پشت كشتي يوناني در آب هاي نيلگون خليج فارس غروب مي‌كند خاطره‌اي فراموش‌نشدني و جاويدان است. درخشش آخرين شعاع هاي نور خورشيد بر پهنه آسمان، طيف رنگ هاي زرد و قرمز و نارنجي و سايه روشن هاي لکه هاي ريز و درشت ابر، تابلويي چنان زيبا و خيال انگيز را در پشت کشتي يوناني پديد مي آورد که نظير آن را کمتر مي توان يافت. پارك ساحلي كشتي يوناني در زميني به مساحت ۶۰ هزار متر مربع با امكاناتي چون آمفي‌تئاتر، كافه تريا، رستوران ايراني و لبناني، غرفه هاي فروش تنقلات، ايستگاه هاي كرايه اسكيت، دوچرخه و فروش محصولات ورزشي در محيط پيرامون كشتي يوناني در دست احداث مي‌باشد.

 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

  


 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

  


 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

 


 

 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

  


 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کشتی یونانی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 شهرزیرزمینی کاریز شهرکیش

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده، قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود.کارگزاران با تجربه زحمت تمام طراحي ها را کشيده و مي کوشند تا در پروژه بازسازي قنات کيش (کاريزکيش) ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند

شهر زير زميني کاريز در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارد و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است. کارگزاران شهر زير زميني بر اين باورند که دو ويژگي کاريز را در فهرست ابنيه جهاني در خواهد آورد. اول اينکه کاريز در دل تنها جزيره مرجاني دنيا واقع است. دوم آنکه تنها بنايي است که سقف مملو از صدفها و مرجانهاي طبيعي است. صدفها و مرجان هايي که براي بازديد آنها دو راه وجود داشته، بازديد از موزه هاي طبيعي يا غواصي در آبهاي آزاد و اکنون کاريز فصلي جديد و استثنايي در پيش روي تمامي دوستداران طبيعت و مسافران تور کیش گشوده که بي واسطه خواهند توانست از بزرگترين مجموعه مرجاني بازديد کنند.گفتني است که خاک هاي برداشت شده از کاريز داراي خواص درماني زيادي است که در " گل درماني" استفاده هاي فراوان خواهد داشت. اين امر همراه با خدمات گوناگوني همچون تاسيس مراکز اقامتي ، تجاري و تفريحي در زميني معادل 60000 متر مربع در روي زمين کاريز احداث خواهد گرديد. زمين سطحي کاريز به پارک وسيعي بدل خواهد شد که داراي دو تپه مرتفع خواهد بود. اين تپه ها از خاک هاي برداشت شده زير زمين ساخته شده و به چشم انداز بي نظير جزيره کيش دل خواهد شد.اطلاعات بيشتر:

احداث قنات (کاريز) در انحصار ايرانيان بوده است و با توجه به قدمت شش هزار ساله قنات در ايران مي توان صاحبان اصلي قنات را ايرانيان دانست.کاريز واژه فارسي قنات است و در گذشته از آن براي هدايت آبهاي زير زميني استفاده مي شده است.

با توجه به اينکه معمولا قناتها از ارتفاعات شروع شده و به مظهر مي رسند عظمت قنات دو هزار ساله کيش با حداکثر ارتفاع چهل و پنج متري در جزيره کيش منحصر بفرد مي باشد. جزيره کيش با توجه به اينکه ارتفاع چنداني ندارد، حفر و احداث قنات دو هزار ساله آن به دست ايرانيان خلاق در لايه گل مارن (مرگل) اهميت و ارزش اين قنات را بيش از پيش نمايان مي کند.

قنات قديمي کيش با طول پانزده کيلومتر که در طول دو رشته از منطقه صفين و فرودگاه تا محل فعلي مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کيش به سه رشته تبديل مي شود و از اين محل مجددا با تبديل به يک رشته، به شهر قديمي حريره مي ريزد.

در طول مسير اين قناتهاي قديمي تعداد زيادي چاه براي برداشت آب وجود دارد که نشان دهنده آن است که در اين قنات آب هم به صورت ساکن و هم به سمت مظهر قنات جريان و حرکت داشته است. از آب اين قنات براي مصرف آبياري فضاي سبز و مصرف شرب ساکنين استفاده مي شده و در عين حال کشتي ها نيز از آب جزيره کيش براي مصرف و فروش و يا معاوضه با اجناس ديگر در کشورهاي حاشيه خليج فارس استفاده مي کردند. آب شيرين کاريز حاصل از بارندگي هاي فصلي جزيره است که از مرجانها به صورت يک فيلتر طبيعي عبور و در لايه گل مارن جريان پيدا مي کند. گل مارن نوعي گل رس است که در حالت طبيعي نرم و انعطاف پذير بوده و چنانچه در معرض هوا قرار گيرد خشک و محکم مي شود. در مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زير زميني کيش (کاريز)  جهت حفاظت از اين گل ارزشمند ديوارهايي جلوي آن کشيده شده است. از گل مارن علاوه بر استفاده هاي درماني براي درد مفاصل با ترکيبات اضافي براي توليد آجر، کوزه و سيمان مورد استفاده خاص قرار مي گيردکته قابل توجه اين است که اين کاريز ها به طوري استادانه و ماهرانه به دست ايرانيان باستان حفاري شده که با شيبي ملايم در طول پانزده کيلومتر حرکت، هم از آب آن جهت آبياري استفاده شده و هم امکان برداشتن آن با چيزي شبيه به دلو نيز فراهم بوده است. پايابها مکاني پيش بيني شده براي فراهم شدن امکان برداشتن آب از کاريز است که در طول مسير کاريز شش پاياب وجود دارد که يکي از آنها در مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کيش موجود و قابل مشاهده است.

در گذشته دور اهالي بومي نشين جزيره کوزه به دوش از اين محل آّب شرب خود را تامين مي کرده اند. قدمت اين پايابها به بيش از 800 سال مي رسد. در گذشته دور ، به خصوص قرون پنجم و ششم هجري که جزيره کيش مرکز تجارت خليج فارس و درياي عمان بوده آب آشاميدني جزيره کيش براي مصرف کشورهاي حاشيه خليج فارس از ارزش بسيار بالايي برخوردار بوده است. سقف مرجاني کاريز کيش به قطر هفت متر که زماني بستر دريا بوده، مملو از صدف ها و آبزياني است که هم اکنون به صورت فسيل در سقف مرجاني مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کيش قابل مشاهده است.
آزمايشهاي انجام شده در دانشگاه مونيخ آلمان بر روي فسيلهايي كه از سقف مرجاني تونل به دست آمده نشان مي دهد اين سقف بين 53 تا 570 ميليون سال قدمت دارد و شناسنامه انواع مختلف آن در موزه شهر زير زميني کيش (کاريز) به نمايش گذاشته خواهد شد. اگر با دقت بيشتري به اين فسيلها نگاه كنيد لاك‌پشتي را مي‌بينيد كه از 570 ميليون سال قبل خود را براي امروز ما جاودانه كرده است.

شهر زير زميني کيش (کاريز) با توجه به ويژگيهاي منحصر بفرد آن از جمله مرجاني بودن جزيره، آب شيرين قنات، هواي خنک در زير زمين و سقف مرجاني مملو از فسيلهاي با قدمت بسيار بالا در فهرست مهمترين ابنيه جهاني قرار مي گيرد.

 

 

 كاريز كيش

كاریز كيش


 

 كاريز كيش

كاریز كيش



 

كاريز كيش

كاریز كيش



 

كاريز كيش

كاریز كيش


 

 كاريز كيش

كاریز كيش


  

 كاريز كيش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شهرزیرزمینی کاریز شهرکیش ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق کیش واقع شده است هتل دارای مساحت بیش از 10 هزار هکتار است هتل در فضایی سبز با اواع پوشش های گیاهی با آبنمایی بسیار زیبا قرار دارد و دو طرف هتل ساحل دریای مرجانی و زیبای خلیج فارس بسیار دلنگیز است هتل دارای دکوراسیونی زیبا با کارکنان با تجربه نیز هست که مسافران زیادی را هر ساله به خود جذب می کند


 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

این هتل پنج ستاره که با سرمایه گذاری حسی ثابت بنا شده است یکی از هتل های نمادین است که نمایانگر تخت جمشید و افتخار ایرانیان است.این هتل دارای دو چشم انداز زیبای رو به باغ و رو به دریا برای پذيرايي از مسافران تور کیش ميباشد.  هتل با خدمات کاملی که ارائه میدهد از بهترین هتل های کیش محسوب میشود از قبیل ترانسفر فرودگاهی،درصد تخفیف پارک پرندگان و پارک دلفین ها ،گشت مراکز خرید و گشت در جزیره،همچنین هتل دارای امکانات ورزشی از قبیل پیست دوچرخه سواری است.


 

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

این هتل 5 ستاره از بهترین هتل های کیش است که در نزدیکی اسکله تفریحی کیش آماده پذيرايي از مسافران تور کیش ميباشد  و در زمینی به مساحت پنجاه و پنج هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل فاصله کمی تا مراکز خرید ، جاذبه های تفریحی کیش و فرودگاه دارد.هتل شایان دارای صد و پنجاه و نه اتاق است و در سال هشتاد و هشت به هتل پارس شایان نام گرفت.هتل دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با ماهواره،یخچال،اینترنت،لابی،پارکینگنمازخانه و رستوران است


هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

این هتل 5 ستاره در در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس 2 واقع شدا است هتل دارای چهار رستوران می باشد که انئاع غذاهای ایرانی،خارجی و سنتی را ارائه می کنند.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل کافی شاپ،سالن بیلیارد،استخر،سونا،سالن کنفرانس،فروشگاه،ترانسفر رایگان فرودگاهی،اینترنت در محوطه هتل،آرایشگاه و صبحانه بوفه رایگان است


هتل فلامینگو کیش


هتل فلامینگو کیش

این هتل 4 ستاره در مرکز جزیره کیش و در سمت غرب دریا واقع شده است هتل دارای مساحتی به اندازه بیست و هفت هزار متر مربع است و درفضایی سبز با ابنمای زیبا واقع شده است هتل دارای دویست و دو اتاق است که به شکل اتاق های ویلای در دو فاز هستند هتل امکاناتی از قبیل رستوران با غذاهای فرنگی و ایرانی،خشکشویی،کافی نت،کافی شاپ و تلویزیون است.از هتل به راحتی به مراکز خرید از قبیل بازارهای پانیذ،ونوس،مریم،مروارید،زیتون،هایپر مارکت و اسکله تفریحی و بولینگ مریم دسترسی دارد.


هتل شایگان کیش

 هتل شایگان کیش

این هتل پنج ستاره در زمینی به مساحت پانزده هزار متر و در سال 88 در یکی از موقعیت های عالی ساخته شد.هتل دارای صد و چهل اتاق،ویلای لوکس،سوئیت و آپارتمان 6 طبقه است ویلاهای این هتل بسیار لوکس و در میان باغهای سر سبز هستند قیمت ویلاهای این هتل از اتاقها و سوئیت ها بالاتر هستند هتل به راحتی به بازارها و مراکز خرید دسترسی دارد همچنین به مکانهای تفریحی و اداری نزدیک است


هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

این هتل یکی از هتلهایی است که از کنترل هوشمند BMS نیز استفاده شده است با این سیستم هوشمند به محض ورود هر مسافر به داخل اتاق سیستم تهویه،روشنایی،وسیستم گرمایشی و سرمایشی فعال می گردد و آسایش و رفاه حال مسافران تور کیش در این هتل بیشتر رعایت شده است.هتل دارای پنجا ه و شش اتاق ،سرویس بوفه و سرویس اسپا است .نهار و صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد.در اتاق می توانید از سرویس چای و قهوه ،سرویس عصرانه ،اینترنت پرسرعت بی سیم،سیستم صوتی و تصویری،صندوق امانات نیز استفاده کنید.همچنین هتل دارای ترانسفر فرودگاهی،خدمات خانه داری و لاندری است.

ساير هتل هاي كيش:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشيده ,  سونا بخار , جکوزی , ماسا ژ تایلندی فروشگاه می باشد. این هتل دارای امکانات ورزشی نیز می باشد که این امکانات شامل سالن بدن سازی-زمين استاندارد تنيس - اسپا می باشد. بانوان نیز می توانند از سالن زیبایی بانوان استفاده کنند. خدمات این هتل نیز کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی می باشد.

تور کیش هتل مارینا پارک

 


تور کیش هتل مارینا پارک

آدرس : جزیره کیش, نوار سياحتى شرقى , جنب برج هاى دوقلو



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل جام جم کیش

 

هتل جام جم کیش در نزديكی دانشگاه كيش, بازار ونوس, زيتون, مرواريد و اسكله تفريحي واقعه شده است. اين هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل سيستم ماهواره اى و شبکه هاى خبرى در کليه اتاقها, سالن کنفرانس با ظرفيت پانزده نفر, دوربين مداربسته, كانتر گردشگرى جهت استفاده از اماكن تفريحى جزيره ,لابي, كافي شاپ, اينترنت در لابي, نمازخانه, چايخانه سنتي, رستوران, پاركينگ اختصاصي هتل, پاركينگ سرپوشيده, لاندري, تاكسي سرويس, صندوق امانات اختصاصي, سالن كنفرانس, خدمات خانه داري و بيليارد می باشد.

 

عکس هتل جام جم کیش


عکس هتل جام جم کیش


 

عکس هتل جام جم کیش


عکس هتل جام جم کیش


آدرس:ميدان امير كبير - پشت دانشگاه صنعتي شريف-هتل جام جم کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل جام جم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل داریوش کیش

 

این هتل 5 ستاره کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد . این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران عزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل مارینا پارک کیش


این هتل 5 ستاره کیش دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشيده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ، سونا بخار ، جکوزی ، زمين استاندارد تنيس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش درنظر گرفته شده است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش

آدرس و شماره تماس این هتل= جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى - جنب برج هاى دو قلو 4465000-0764

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس از هتل های سه ستاره جزیره کیش میباشد و در موقعیتی خوب و عالی قرار گرفته است . فاصله ی این هتل تا مراکز خرید و تفریحی بسیار کم است . همچنین دارای امکاناتی مثل استخر، سونا و ماساژ میباشد.

آدرس : جزیره ی کيش ٫ميدان پرديس ٫ هتل آراميس

 

 

 

 

 

هتل فلامینگو کیش

 

 

 

هتل فلامینگو کیش

 

 

 

 

هتل فلامینگو از هتل های چهار ستاره بسیار لوکس و زیبا میباشد که ساختمان آن شبیه به دلفین طراحی شده است.  آدرس این هتل : کیش ٫ بلوار امير كبير، خيابان دريا میباشد.

 

 

هتل ارم کیش

 



این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کيش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل رو به دریا میباشند.



هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش در منطقه جنوب شرقی جزیره زیبای کیش به وسعت بیست هزار متر مربع واقع شده است و اول جاده دنیا بنا شده است. هتل شباویز کیش دارای 92 اتاق و 276 تخت خواب بسیار تمییز و مرتب دارد. هتل شباویز کیش برای اقامت خانوادگی بسار مناسب است و رستوران هتل شباویز کیش با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شباویز کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد